Uit de comfortzone: gele nagellak!

Het is een hoop werk om steeds maar uit je comfortzone te stappen zeg. Vooral ook omdat met elk stapje je comfortzone weer groter wordt. Dus dat betekent: steeds weer wat nieuws bedenken om voor het eerst te doen. Gelukkig heeft de HEMA de beautyrekken een volledig nieuw aanzien gegeven!

Gele nagellak! Ja, echt waar, het is herfst en ik koop gele nagellak. Terwijl ik niet van geel houd. Period. Ik bedoel, hoe ontzettend uit mijn comfortzone is dat? Ik zeg, geslaagd 😉

Het lakje dekt niet goed in één laag, dus ik breng er twee aan. Bij gekleurde lak vind ik het gewoon niet mooi als je nagel erdoorheen te zien is. Het kwastje werkt prima en de lak heeft een goede substantie. Niet te dik, niet te dun. Wel dip ik voor elke nagel even in het potje, ik heb het idee dat je dan de mooiste verdeling op de nagel krijgt.

Ook met twee laagjes lak blijft de lak wel wat streperig, al kan dat natuurlijk ook aan mijn nagels liggen, die zijn van zichzelf ook wat ribbelig. Wel heb ik hier de NYC peel off base onder gebruikt. Zie je me al dagenlang gele lak peuteren?

Ha, kijk eens wat er zomaar per ongeluk mee is gekomen naar huis van de week? Matte nagels zijn in en niemand zei dat dit niet voor mat geel geldt, toch? Proberen!

Wauw… de glans van de nagellak is echt in één keer volkomen verdwenen! Daar ben ik eventjes sneu van, tot ik bedenk dat dit natuurlijk de reden van die topcoat is, duhuh… Dus hij doet het prima! Net alsof ik kleurkrijt op mijn nagels heb gesmeerd, apart.

Dat ik er nog even aan moet wennen, wil zeker niet zeggen dat dit superduo het werk niet goed doet! Het gele lakje geeft je nagels een warme gele kleur en de matte topcoat van OPI maakt korte metten met alle glans. Ik vind vooral het effect en de snelheid van de topcoat spectaculair.

Wat vinden jullie van deze kleur? Enne, mat of glanzend?

4 gedachtes over “Uit de comfortzone: gele nagellak!

  1. Geel is zo niet mijn kleur, volgens mij heb ik geen geel product in mijn kledingkast. Het staat me wel, maar ik vind het gewoon niet zo mooi. En ik ben echt van de glanzende nagellak, hoe glanzender hoe beter. Mat vind ik inderdaad te veel het stoepkrijt idee geven.

Plaats een reactie